maandag 28 november 2005

Weekendverslag II

Door mezelf nedergeschreven... :-)

Vrijdagavond: Eerst wat in de file gestaan bij het afkomen van het werk (sneeuw). Eenmaal thuis aangekomen mijn vrouw een 'prettige kookles' gewenst en dan was het kot van mij alleen. Douche genomen, strijk gedaan (5 stuks maar - een geluk) en dan wat naar buiten liggen staren en me liggen verbazen hoe snel de straat van grouwgrijs naar spierwit trok. Bon, dan maar in de wagen gestapt en naar Opwijk gereden. Plezant dat dat was! Ni te doen! Lekker scheef trekken in de bochten, doorslippen,... 't Mag meer sneeuwen! Anyway, daar aangekomen de Johan uit zijn kot gaan halen om iets te gaan eten in Frituur De Ring. Voorgenoemd frietkot staat in Opwijk zeer hoog aangeschreven omwille van zijn lekkere frietjes en de gezellige sfeer die daar hangt. Oké, punt één klopte (voor de verandering) maar punt twee werd teniet gedaan door drie kleine snotneuzen die het nodig vonden om daar gans de boel te voorzien van de nodige decibels. 't Ergste waren dan nog die ouders die er totaal niets tegen in brachten. Soit... Daarna naar 't Obstakel getrokken (bij Heidi & Guy) alwaar Tim (uit het verre Luxemburg) toekwam en ons weer overdonderde met allerlei verhalen. De Johan had ondertussen al een stuk in zijn molen (3 Irish Coffees - en maar klagen dat hij niet rond komt) dus ik ben het daar eigenlijk zeer snel afgebolt. Bart die kwam me meteen achterna dus Johan en Tim zijn achtergebleven en hebben het waarschijnlijk nog zeer laat en zattekes gemaakt. Ik ben terug richting Baasrode huiswaarts geschoven en ben ik gezellig bij 't vrouwke in bed gekropen.

Zaterdag: 's Avonds afgesproken met Kristof, Vicky, Geert & An om samen naar de film te gaan. Goeie film trouwens: Crash. Zeker gaan zien! Dikke aanrader! Daarna iets aan drinken in de Poort Van Cyriel. Vroeg naar huis gegaan omdat de vrouwkes doodop waren (van niks te doen). :-)

Zondag: Familiebezoek en 's avonds tam voor den tv gezeten en genoten van Layer Cake. Wederom een aanrader! Hoofdrolspeler is trouwens de nieuwe James Bond.

Maandag: Vanavond naar 't Obstakel! :-)

Geen opmerkingen: