vrijdag 23 december 2005

Vrijdag...

Voilà, 't is weer vrijdag... EINDELIJK!!! Nu kunnen we het weekend inzetten en morgenavond eens ferm "Késsemis" gaan vieren bij de familie. Ik kijk er al naar uit! ;-) De kleine snotneuzen zullen weeral verwend worden dat het geen naam heeft en ik kan weer op mijn kin kloppen. Geld uitgeven ja, geen krijgen. 'k Heb het anders serieus vandoen! Een nieuwe versterker of een gps staat op mijn verlanglijstje. Eigenlijk alleen maar dure dingen op dat lijstje... Soms wel lastig.

Btw, als de twee vorige posts te 'pikkant' waren, negeer ze dan gewoon. 't Was bij wijze van geste - omdat hier trouwens toch bijna geen bezoekers komen (daar moet iets aan gedaan worden).

Verder rest me nog jullie een prettig weekend en fijne feestdagen toe te wensen! Enjoy!


Me.


PS: Jeroen, 't is aan u hé! ;-)

Geen opmerkingen: