vrijdag 25 november 2005

Mening: Filmrecenties in de Humo.




















Ik ben gisteren naar "Doom" gaan zien. Toen we naar de cinema aan't wandelen waren dacht ik eraan dat die in de humo niet zo slecht onthaald werd! (2 sterren). Ooit ben ik wel een fan geweest van het 2de deel van de trilogie. Uitgespeeld dankzij codes IDDAD, IDCLIP en IDKFQ, maar soit, dat tussen haakjes. 't is dat die "film", 2 sterren krijgt en ei zo na opgehemeld wordt in de humo. ASTEBLIEFT ZEG. SCHIJT VERHAAL, SCHIJTACTEURS en ache denkt datte 1 beest ziet in die film zijde mis, want die apen vergeten iedere keer het licht te doen branden. Nee, ik zeg u dit is gewoon vlak- en platweg een mislukte kopie van het VEEEEL betere "Resident Evil" (hier ziede tenminste Oneindig Sexy Mila monsters en zombies omverschieten dan 'n hoop dwaze Schwarzie-clonen die tóch nooit gouverneur gaan worden), en "Alien" (met legendarische beklemende sfeer).
Zelfs de op het einde scene in first person shooter point of view kon mij niet geheel bekoren en deed nogal lame aan...
De credibility van de humorecencenten is dus volledig WEG, NUL, FOETSIE, en nee, ik weet waarschijnlijk niet zoveel van film als die mensen maar al dat zegt dat Doom nog "te pruimen" valt....van die mensen neem ik GEEN filmadvies meer aan, het spijt me wel.

1 opmerking:

Supercollider zei

Ach... Dat wist ge toch al vanop voorhand dat ge niet moest gaan kijken?!

Match Point, die moet je gezien hebben!