dinsdag 22 november 2005

Info: Weekendverslag.

Hoogste tijd voor het f*ckin'weekendverslag. Zaterdag hebben Wes & moi hier zo tam als een triljard man, in de zetel naar "the hitchickers guido to the galaxy" liggen zien en derna naar "a knight's tale". euh.....ik bedoel naar "Emanuelle does animals" en de hard versie van "Red shoe diaries" (ook met beesten). Voila. Waarom? Omdat we alletwee te muug waren om ne poot te verzetten. Wes die was de dag ervoor Brugge gaan afbreken, en ik dacht "NO WAY dat ik hier op ne vrijdagavond alleen gaan zitten". Ben effe gaan stappen en daar bennek Evelien tegengekomen, die met vriendinnen aan't stappen was. k zeg komt agou mee, ik weet toffe spellekes voor een bende tipsy grieten en ne vent, en it ain't vier-eenentwintigen! Zgd zgdaan. En "Tipsy" wierd op den duur "zwètzat" en GOD ZIJ DANK was den andere zijne digi-cam vergeten mee te pakken naar Bruhhe en heb'k fotografisch bewijs dat drinken + vrouwen een vree wijze combinatie is. Met zoveel volk dacht ik "k zal toch ni op de grond moeten slapen zeker??"
MAAR NEE! MATRASSEN GENOEG! Woeha!



Geen opmerkingen: