dinsdag 16 augustus 2005

zomerhappening 2005 het verslag (1)

Op algemeen verzoek van de beheerder van dit blog: mijn kijk op de festiviteiten...

Eerste bemerking:
We worden allemaal ouder and it shows - wie was er na het vuurwerk nog bereid om nog rond te blijven hangen of wie bleef er nog over?

De muziek:
De nogal makke affiche maakte zichzelf ook waar: persoonlijk heb ik nog het meest genoten van de maskesmachien. Joeri was volstrekt overbodig, Bert Kruismans was afrontelijk slecht, Stash was niet meer dan wat ze zijn, De Mens trok alles nog wa recht en Plane Vanilla was eigenlijk gewoon Plain Boring: The Magical Flying Thunderbirds voor believers.

De sfeer:
Slechts één uiting van frustratie moeten aanhoren jaar, waarvoor dank!

Den drank:
Affligem van 't vat rules!

Waar blijven de andere meninkjes van mijn kl§§}{ten?

3 opmerkingen:

Supercollider zei

ik vond toch dat Stash een sterke set neergezet had...

en 't geluid was perfect...

kazamahuwa zei

bij het herlezen van mijn verslagje toch een ietwat boze toon menen te ontwaren. voor de duidelijkheid: dit is onbedoeld, 'k vond het gewoon wat slapjes in vergelijking met vorige keren.
en waar blijven die andere verslagen ???????

Supercollider zei

die komen eraan zeker?! :-)