zondag 21 augustus 2005

Pukkelpop












Nog 'n verslagje kan kan er wel bij zeker?
K ga geen verhalen meer vertellen deze keer - kom die zélf eens beleven -
gewoon alles effe overlopen van muziek...

Donderdag :
Nid & Sancy : (foto) eerste optreden dat we zien, eerste keer dat'k ze zie de cd ligt hier thuis en 't was er van de eerste keer BOENK op.
Franz Ferdinand : la même chose.
...en van in de verte klonk Basement Jaxx (versta : oa den toog) ook nog goe.

Vrijdag
Good charlotte : pffffbooooring
Zornik : awel niet slecht.......menselijk......ok.......cavacava
Nightwish : 4 clowns en die diva....'n natte droom, zowel om na te luisteren als om te zien
Arcade Fire : kleine ondekking : 11 canadezen die soort folkpoprocki-donno-what-maken.
echt sterke momenten, BEREsterk dan wel afgewisselt met momenten waar het echt wel een te groot rommeltje werd...
Pixies : statish optreden, wel ok
Apocalyptica : (wete wel? die 4 cellisten die metal spelen op die dingen?) slecht. what else can I say? ga ze zien in een kleine(re) zaal en met beter geluid....
Dan ben ik nog naar Timo Maas gehost om daar iets op te vangen : en da dansbaar ding veel vree goe mee...

Zaterdag
Arsenal : niks op aan te merken; goed om wakker te worden en in de mood te komen. feel good.
gewaldig : )
The most amazing show : 2 zuidafrikanen. Standup commedy. pis. kak. haha.
Peter pan speedrock : ....instrumenten afpakken en doodschieten. Ist nie omdat't hollanders zijn dan wel omda ze niks kunnen. Ge moogt kiezen.
LCD Soundsystem : (voor mij) DE ontdekking. GEWELDIG GEWELDIG GEWELDIG....en ik kan niet meer zeggen...volgende week heb ik al hun cd's en tickets voor whenever ze nog es in ons land langskomen... shit shit shit shit
Heather Nova : zou die ook nog zoveel verkopen als die nie zo knap was? wss wel. Braaf meisje, schattige muziek, maar 40 min daar naar luisteren is lang...
Dropkick Murphys : omdat de goesting door Arsenal en LCD S.S. al goed hoog was, nog hoger gedreven door de toen al liters bier, heb ik mij zoals vanouds nog eens laten gaan en ne keer in "de put" gaan staan. Zwaar. tof. Afzien. Zweten. Bier. Zwelgen.Blauwe plekken. Meebrullen. Doedelzakken. Stampe geven.
Ozark Henry : fantastischhhh. Ben lang euh..........afstandelijk geweest tov deze pee. Onterecht...
wreedaardig onterecht.
Korn : Homo's of metal. gewoon te sslecht voor woorden. gruwelijk. Waarom staan we dan grad vavoor? awel voor
Nick Cave : euh...dubbel gevoel....geen zin omdat hier allemaal van naaldje tot draadje uit te leggen. Slecht? nee zeker niet...Maar overtuigend? Verre van. (voor mij althans)
Tis een discussie waard op cafe... : - ) Hadden de Dresden dolls niet gecancelled had ik na 3 nummertjes mijn plaats vooraan bij Nick geruild voor een plaats midden / vanachter bij the dresden dolls....and I ain't kiddin'....

1 opmerking:

kazamahuwa zei

chiquen typ gij, dat ge zo veel weet te smaken en er ook nog de moeite voor doet - zeker op een natte wei (wink wink). ik ben jaloers op zoveel moed!
'k heb alleen meer dan ooit het gevoel dat het bos door de bomen niet meer te zien is... there's so much good stuff man!