woensdag 24 augustus 2005

openingszinnen

1 Ik ken je maar ik kan niet op je komen.
2 Fluisterend: "Zou je me willen pijpen?" "Wat zeg je?" "OF JE WORST LUST!"
3 Hoi ik ben Joost, van 10 tot 20 cm in 3,6 seconden...
4 Mooie schoenen, neuken?
5 Als ik de hemel was en jij...euh, nee, als jij de hemel was en ik...euh...nee, boeien.., neuken?
6 Als je mij denkt te kunnen versieren, heb je het goed.
7 Sorry, ik ben mijn telefoonnummer ineens kwijt, kan ik die van jou even lenen?
8 Ik ben van de mooie-vrouwen-inspectie en ik zie dat je nog niet in mijn register staat. Ik wil graag naam, adres, telefoonnummer en cupmaat.
9 Heb jij wel eens een piemel van 25 cm gezien? Nee? Ik ook niet hoor!
10 Ik weet dat je me wilt dus kom maar op.
11 Wil je dansen? Ja? Mooi... dan kan ik hier zitten.
12 Zullen we beffen om het ijs te breken?
13 Heb je last van muizen in je buik? Nee? dan heb je een goede poes!
14 Ik vraag me af of je naam net zo mooi is als jij zelf.
15 Met welke lippen zullen we beginnen?
16 Deed het pijn? "Wat deed pijn?" Toen je uit de hemel kwam vallen...?
17 Jij bent toch Claudia Schiffer of niet?"
18 Het is duidelijk dat je I.Q. lager is dan je schoenmaat, dus benen wijd of oprotten!
19 Die kleding zou geweldig staan op een hoopje naast mijn bed.
20 Hoe wil jij je eitje ´s ochtends?

Geen opmerkingen: