dinsdag 5 juli 2005

Werchter II

For anyony who cares : http://www.dresdendolls.com/

Gezien en fantastisch bevonden op werchter...


WAT heb ik (en wes) nog uitgestoken terwijl we daar zwètzat en apestoned (+/- 90 % van de tijd) rondliepen? Die andere 10% sliepen we.

1212 gebeld, 't nummer van de politie van werchter gevraagd en dan op de "humo's berichtenmuur" een annonce gehangen
"WEED TE KOOP, BEL *tel. politie werchter*¨

uhu

Een korte bespreking mss?
Kraftwerk : woordeloos.
Stash : op z'n opwijks. Van de boveste plank dus (de boveste plank van Heidi hare nieuwen toog that is, woeha)
Admiral Freebee : geweldig
The game ; "was' da?" dacht ik : het antwoord is : een paar hardass homies from da westside
Wie nog geen racist was, was dat na het optreden wel ; -) Debiel slecht, u op een podium bezatten en (letterlijk) geen enkel nummer spelen.
+/- dito commentaar voor de vijf seconden die ik naar egotripper Snoop dog gaan kijken ben : neerknallen, hoe rapper hoe liever (let op de instinker hoe "rapper", haha). Of toch zeker van 't podium halen.
Dresden dolls : hoogtepunt (één van de)
Monza : schandalig goed
Chem. Bros : idem, wel maar kort stukje gezien, want den drasj wier echt wel te gortig.
NIN, Rammstein, Greenday, Faithless : 't een zalig moment na't ander,
gans vanvoor gaan staan bij al deze heren, bij Rammstein hebben Wes en ik zelf "het bootje" met bassist in op ons handen gedragen. Uhu.
Greenday begon met "American Idiot" en onder de eerste honderden vierkante meters van 't publiek was persies een bom ontploft : minstens 200 gevulde, halfgevulde en lege bierbekerekes,
opblaasbare dingen en andere die de lucht in vlogen...
ERG...
ERG GOE : )
Faithless : Sister bliss blijft een hete koeme. Maar er mocht meer dance bij. Veel 'tragere' nummersgespeeld als "i want my familiy back" "Ali", "Why go",...

Voor de reste : op de slenterporcessie naar de camping dacht ik echt van "ik ben kapot, ik ga slapen en niet meer drinken maaarrrr kom ge daar op die camping (A3) toe en blijkt dat allemaan lawijt aant maken is.
EILA, den deze zou den deze nie zijn moest 'm zich niet vervoegen met de (Hollandse) meute neffest ons tent en de kop trekken in zever voor alle leeftijden...
Moest toevallig dat allerschattigt verpleegstertje van die bende dit lezen : ja Miranda, ik ben al genaaid geweest, maar nog niet van u... *uhu*

Jerre

1 opmerking:

Supercollider zei

Geweldige eerste post Jeroen!
Ik wou dat ik erbij was!
Next year meejbie...?!

:-)